29.08.2020

Çok üzülüyorum. Elbette kişisel değil, kesinlikle toplumsal. Ama niye kafaya takmiycakmışım, asıl herkes neden takmaz ki?

 

... halkın sağlığı gerçekten umurlarında olsaydı, ... diye başlayarak sayılacak tonlarca şey varken, ... misâl mi isteniyor?

... ciddi ciddi?

... ve sorumlu olan sâdece ülkemizdeki sözde 'hükümet' olacak kukla çete mi sanki?

... şu en az onlar kadar uzaktan kontrollü meşrûlaştırıcı işbirlikçi sözde 'muhâlif' particiliklere ne demeli, gerek ülkemizdeki, gerek tüm dünyadaki?

... harbiden gerçekten bıkmadınız, sıkılmadınız mı?

... benden ve ben gibilerden mi bıkıp sıkıldınız?

... bravo!

... ödediğiniz vergiler size - ki sâdece 17 yıldır da değil - yolsuzluk, tecâvüz, cinâyet, doğanın katledilmesi, öz kültürün içten çürütülüp tarımın hiçedilmesi, vatanın satılması, darbe üstüne darbe, vs. vs. vs. olarak geri dönüyor, ama siz daha hâlâ bu işin "yeniden tekrar parlamenter sisteme dönüş" ile düzeltilebileceği zırvasına inanabiliyorsunuz, öyle mi?

... belki kendinize karşı olmasa bile, çocuklarınıza ve torunlarınıza karşı zerre bir sorumluluk duygusu hissediyorsanız eğer, sizden ricâm, ve yazdıklarımı kendiniz belki defâten okumuş da olsanız, başkalarının da belki okumasını isteyebileceğiniz bölümler olabilir diyerekten, şuraya hemen bunun altına tekrar ekleyeceğim *hashtag*li tıklanabilir kelâmdan herhangi birine tıklayarak, karşınıza çıkacak olan, şu ana kadar yazmış olduğum notlardan dilediğinizi ister kendiniz için tekrar okuyun, ister paylaşın, ama bana getireceğiniz eleştiri lütfen mevcut satılmış yandaş veyâ sözde 'muhâlif' medya renginde olmasın.

:::

... bu gezegendeki ömrümüz ne kadar ki, bu mevcut sahte gerçekliğe daha fazla kurban edilemeyecek kadar değerli değil mi her birimizin canı, neyin peşindeyiz, bu nasıl anlamsız ve abes bir sidik yarışıdır, kafayı yemişlerle birlikte siz de mi kafayı yemek istiyorsunuz, yok 'güçlü ülke'ymiş, yok 'güçlü ekonomi'ymiş ...

... birileri Deccâl programını zorlayıp duruyor, ne tapu ne senet hiçbir zannınızın bi değeri ve geçerliliği kalmayacak, tutunduğunuz her birşeyler elinizin ayağınızın altından kayıp gidecek, egolar bertaraf edilip insan gibi insanlar olarak birleşilmedikçe hiçbirimizin hiç, ama hiçbir birikimi ve tecrübesi hiçbir halta yaramayacak, biz neyi bekliyoruz?

... ortaya bir lider filân çıkmayacak ...

... ve birleşilmediği müddetçe bir Bilgeler Konseyi de toplanmayacak zâten, kime neye toplansın?!?

... birleşilmeli ki, ille bir rehber şartsa bu karanlıktan çıkılması için, o Bilgeler Konseyi de toplanabilsin ki, o rehberi belirleyebilsin;
yoksa yok, yok, bildiğin yok ...

... "bu partili Başkanlık sisteminden tekrar geri parlamenter sisteme geçilmeli"ymişmiş, vışşş ...

... ve biz böyle deyince de "ne yâni, partili başkanlık mı devâm etsin?" şekli ânında mevcut kısır köhne şartlandırılmışlıklar patlatılır yüzümüze ...

... "ya başka ne?", di mi?

... bi de uzatmadan kısa keserek izâh edecekmişiz ...

... ama particiliklerin saatler, günler, haftalar ve yıllar, hattâ onyıllardır dayattığı zırvalığa rahat rahat katlanmaca, onlar gerçekçi, biz ütopik uçuk, hey gidi ...

... altı üstü birleşilecek ...

... dedikoduya son verilip, ...

... yok, bezdim, ben de bezdim ...

... ille şov yapılacak, ıyyy, yok ağbiciğm ablacığım, ister al, ister alma, ben bişey pazarlamıyom, hele kendimi zâten, manyak mıyım ben, salak mıyım, beden terki sonrası kime ne borcum kalmış olacak, varsa kıyaslanamayacak kadardır, ne kadar kul hakkı yemişim, kimi kasıtlı incitmişim, benim de kapasitem belli neticede, isteseydim şu ana kadar çoktaaaaan Mars'a da giderdim, Kars'a da giderdim, maksat kariyerse, havaysa, keyifse, o sidik yarışına yetişemeyeceğimden mi iştirak etmiyorum sanki, anlamı yok, mevzu o değil, onçin bedenlenmedik ...

... o ne yav, istemiyorum, yanlış çünkü.

... bak, sabah oldu, ortalığa yayılan gürültü kumruların sesini ezip geçmeye başladı bile yine, al işte kanıt, yanlıştayız, tüm bu şekil baştan aşağı yanlış ...

... asfalt, beton, telaş, ...

... yazık, yanlış.

... "dur, nereye, parlamenter sisteme dönülmeyecekse, ya ne olmalı?" ...

... e ama gel de şimdi "yav, kaç kez yazmadık mı zâten?" filân deme ...

... öf yâni.

:::

#BenimBaşkanımDeğil #BenimBaşkomutanımDeğil #BarışçılSivilİtaatsizlik #TopyekûnTamBoykot #HiÇ1PaRTi #SâdeceHalk #GeziRuhu #ŞeffafDevrim #OnlineDoğrudanDemokrasi #İletişimHakikiAltındır #UyanUyan #VakitOVakittir #TümParticiliklerYargılanacak #VekillikÇöpe ...

...

Hiç yorum yok: